Често задавани въпроси

1. Местоположение

- Къде сте позиционирани ?
+ Позиционирани сме в Гр.София, Кв. Кремиковци, Ул. Свети Георги Победоносец 1а.

2. Работно време

- Какво е работното Ви време?
+ Складът ни е отворен за клиенти всекидневно и както следва:
Делнични дни : 8-19ч
Събота,Неделя/Почивни/празнични дни: 9-18ч

3. Закупуване на предлаганата от нас стока

- Предлаганите от Вас артикули могат ли да бъдат изпратени чрез куриерска фирма?
+ Да.

- Артикулите могат ли да бъдат закупени от Ваш клон?
+ Да. Освен чрез поръчка, артикулите могат да бъдат закупени и на място в склада ни.

- Трябва ли да бъде направена предварителна уговорка при пазаруване на място?
+ Не. Може да заповядате в удобно за Вас време и ще получите нужното обслужване.

- Как да поръчам?
+ Поръчка може да бъде заявена чрез онлайн каталога ни – www.carco.bg . При нужда от съдействие може да се свържете с нас на +359 885 716 777 или на имейл office@carco.bg

- Как се извършва заплащането?
+ При пазаруване на място, директно от склада ни, плащането на закупуваната от Вас стока се извършва в момента на получаването на желаните от Вас артикули.
+ При доставка чрез куриерска фирма плащането се извършва при приемане на артикула от съответния доставчик или накратко казано, чрез Наложен Платеж.

- Мога ли да платя по банков път?
+ Да. Когато завършвате поръчката си в каталога ни – www.carco.bg – имате две опции за плащане – Наложен платеж и Банков превод.

4. Доставка

- Извършвате ли собствена доставка?
+ На този етап етап доставяме единствено чрез съдействието на куриерски фирми.

- С кои куриерски фирми работите?
+ Куриерските фирми, с които може да Ви бъде доставен артикул са Еконт Експрес и Спиди АД.

- До колко дни след поръчване на даден артикул мога да очаквам той да бъде при мен?
+ В рамките на 1-2 работни дни.

5. Въпроси свързани с поръчки

- Мога ли да върна поръчка? В какъв срок?
+ 14 дневен срок. Артикулът трябва да бъде върнат заедно с всички документи, получени при приемането на артикула (експедиционен лист и касов бон).

- Какво се случва, ако 14- дневната гаранция е изтекла?
+ Артикулът няма да бъде приет.

- Загубил/а съм документите, които сте ми издали. Мога ли да върна артикула?
+ Не. Артикули се приемат единствено с получените документи.

- Артикулът, който закупих, не съвпада с автомобила ми. Как да го върна?
+ При нужда от информация какви стъпки да предприемете при връщане на стока може да се свържете с кол центъра ни на 0885716777 , чрез имейл на office@carco.bg или да ни пишете във Фейсбук страницата ни.

- Мога ли да откажа поръчка?
+ Да, поръчка може да бъде отказана. Единственото условие е да бъде отказана преди да бъде предадена на куриер. След това отказването е невъзможно.

-Мога ли да променя адреса на поръчката си?
+ Да, адресът може да бъде сменен. Единственото условие е да се свържете с нас, по възможност преди да бъде предадена поръчката Ви на куриер. След това промяната е невъзможна.

- Направих поръчка, но след това харесах още артикули. Може ли да ги прибавя към поръчката си?
+ За жалост, след като сте завършили една поръчка, е невъзможно да се добавят други артикули към нея. Може да направите нова поръчка, но не гарантираме, че артикулите ще бъдат изпратени заедно.

6. Цени

- Цените коментират ли се?
+ Не. Обявените цени са твърди и не подлежат на коментар.

- Възможно ли е да получа отстъпка при закупуване на повече от един артикул?
+ Не. Не предлагаме подобни услуги.

- Предлагате ли специални условия за фирми, сервизи и магазини?
+ Да. За повече информация може да се свържете с нас на имейл office@carco.bg или на телефон 0885716777 и ще получите нужната информация.

7. Относно предлаганите артикули

- Какви артикули предлагате?
+ Артикулите, които предлагаме са за леки автомобили и са втора употреба.

- Каква информация ми трябва, когато търся определена част?
+ Марка и модел на автомобила, година на производство. При по- специфични артикули е нужна и кубатурата на двигателя и конски сили. За съдействие свържете се с нас на 0885716777 , имейл office@carco.bg или във Фейсбук страницата ни.

- Как да бъда сигурен/на, че частта, която закупувам е работеща?
+ Разполагаме с отдел занимаващ се предимно с тестването и проверката на всеки един наш артикул. В случай на проблем винаги може да върнете закупения артикул в 14- дневен срок и заплатената сума за артикула ще бъде възстановена.